enzoferrari
Apr 7 2009, 03:47 PM
სანამ ცხელია... ცხელცხელი სურათებია. 4,7 წამში იღებს ორივე 100 .
enzoferrari
Apr 7 2009, 03:49 PM
408 kW/555, V8 4,395 cc. 2 ტურბინით
En1ac
Apr 7 2009, 04:32 PM
ვიდზე მაგრებია, ძრავები მაგრებიაქვთ , სატარებლადაც ვიცი რომ მაგრები იქნებიან
მაგრამ არ მესმის აზრი 2 ტონიანი ჯიპის კუპესავით დიზაინირება და სპორტული მატორის ჩადგმა....
ჯიპი გინდა ესეიგი გინდა ოფ როუდი და არა 2 ტონიანი რაკეტა
სპორტული მანქანა გინდა, ესეიგი სიმსუბუქე და მართვაა მთავარი და არა 5 მეტრიანი 4X4 - ი
myname
Apr 7 2009, 06:28 PM
რა გინდა ენზო? მლ 4.2-ში იღებს 100-ს
myname
Apr 7 2009, 06:28 PM
და ამაზე კარგადაც გამოიყურება
enzoferrari
Apr 7 2009, 07:36 PM
QUOTE (myname @ Apr 7 2009, 06:28 PM)
რა გინდა ენზო? მლ 4.2-ში იღებს 100-ს
რომელი მლ ?
enzoferrari
Apr 7 2009, 07:36 PM
QUOTE (myname @ Apr 7 2009, 06:28 PM)
რა გინდა ენზო? მლ 4.2-ში იღებს 100-ს
რა გინდა? რა მიმართვაა???
tetrisa
Apr 7 2009, 09:48 PM
QUOTE (myname @ Apr 7 2009, 07:28 PM)
რა გინდა ენზო? მლ 4.2-ში იღებს 100-ს
მლ 5 წამში იღებს 100_ს
ამგ ს საიტს ეწვიე და ნახავ იქ
En1ac
Apr 7 2009, 10:51 PM
4.2 ზედმეტია მართლა
2.2 ტონაა ML63 და რა ძრავი უნდა იყოს ეგეთი რომ 4.2 ში აკრიფოს?
ისევე კრიფავს როგორც პორშე კეიენ ტურბო
myname
Apr 8 2009, 10:56 AM
enzoferrari
Apr 8 2009, 04:08 PM
ბრაბუსის ტიუნინგს ექნება. მაგრამ ეს ზავადსკოი ბმვეებია. ( ეხლა არ მითხრა არ არის ტუნინგ ატელიე ბრაბუსიო)
shelby
May 1 2009, 02:29 AM
რას ერჩიან ამ X6 ს ვერ ვხვდბი , ჯერ ვიდი ავიღოთ თავის კლასში უძლიერესია , მერე სიმძლავრე თუ კომფორტი გინდა . და ვიღაცა დაიწყებს გაბრტყელებული X5იაო მერე რაა გააბრტყელეს და მიიღეს X6
ვაახ. უუუუუუუმაგრესი მანქანააააააააა . უნდოდათ ,გააკეთეს ჯიპი რაკეტა, რომელიც ოფროუდზეც თავისას შვება და სისწრაფეშიც...
myname
May 1 2009, 09:13 AM
ორმარგი ტურბო აქვს ორივეს როგორც იმედია თქვენც გსმენიათ ასე რომ საკმაოდ შესაფერისი კონკურენტებია
კიდე შელბი ნაღდად ვერ დაგეთანხმები რო ოფროუდში რამეს შვება!
სისწრაფე კიდე ტვინტურბო და ბიტურბოთი 01-ც იფრენს!!!
ეს ნახეთ კიდე ვინც ცოტა ინგლისური იცითორივე ორმაგი ტურბოთია და ძალიანაც კარგი კონკურენტებია
და კიდე ენ1აკ ეგ 2.2 ტონიანი მლ-ი 4.2 ში რო იღებს 100კმ/სთ-ს ეგეც მანდ წერია
enzoferrari
May 1 2009, 04:53 PM
რა განსხვავებააა biturbos da twinturbos shoris??
:D:D
enzoferrari
May 1 2009, 04:55 PM
მაგ მლს მერსედესის მატორიც კი არ უყენია და 6.3 აქ კუბადურა და ეჯიბრება 4.4-იანს ესაა სამართალი???
laxa
May 1 2009, 05:15 PM
ტქვენ კამატს აზრი არ აქვს ხალხნო გაიგეთ რა რო ეს ორი მოდელი სულ სხვადასხვა კლასია მაგალითად სპორტული მხრიდან თუ ავიგებთ ბმვ ს მერსედესი ვერ აჯობებს ვერანაირად და კლასიკის მხრიდან მერსედესს ვერ აჯობებს ბმვ ასე რო ტყუილად სპორობთ მე თუ მკითახვთ
myname
May 1 2009, 10:02 PM
რას ვერაჯობებს კაი რა...
SL black series უბრალო ქარხნული მანქანა!
რომელი ქარხნული BMW დაუდგება სლ-ს?
myname
May 1 2009, 10:03 PM
QUOTE (enzoferrari @ May 1 2009, 05:53 PM)
რა განსხვავებააა biturbos da twinturbos shoris??
:D:D
ვინმემ თქვაა რო რამე განსხვავებაა?
enzoferrari
May 1 2009, 10:11 PM
QUOTE (myname @ May 1 2009, 11:02 PM)
რას ვერაჯობებს კაი რა...
SL black series უბრალო ქარხნული მანქანა!
რომელი ქარხნული BMW დაუდგება სლ-ს?
ბმვ X5 M რომელი ზავაცკოი მერსო დაუდგება?
myname
May 1 2009, 10:21 PM
ცოტა ვატრაკებ მარა სლ-ი
მე ვთქვი რო საერთოდ ვერცერთი კლასის ბმწ ვერ დაუდგება SL black series-ს
Carrera
May 1 2009, 11:48 PM
enzoferrari
May 26 2009, 04:51 PM
აი ესენი არიან ბმვს სპორტული მანქანები
Geko
May 28 2009, 07:02 PM
ML63 brabusi ამას მოხნავს
და ძველ მლ-ს ნუ ადარებთ იმიტო რო ის ადრინდელი გამოსულია და ეს 08 თუ 09 წლიანია
G V12 იც მოხნავს ამას
0-100 4.3 წამში თან მართლა ყველგანმავალია რასაც ქვია.
Geko
May 28 2009, 07:16 PM
QUOTE (enzoferrari @ May 1 2009, 04:53 PM)
რა განსხვავებააა biturbos da twinturbos shoris??
:D:D
იმდენად დიდი განსხვავებაა რო ვერც წარმოიდგენ
twinturbo-ს შემთხვევაში ორი ტურბინაა ერთი დიდი ერთი პატარა. ორივე ერთად არ მუშაობს დაბალ აბაროტზე-პატარა, დიდზე აბაროტზე დიდი. და ბიტურბოს შემთხვევაში ტურბინები ერთნაირია და ორივე ერთად მუშაობს
Geko
May 28 2009, 07:20 PM
QUOTE (enzoferrari @ May 1 2009, 04:55 PM)
მაგ მლს მერსედესის მატორიც კი არ უყენია და 6.3 აქ კუბადურა და ეჯიბრება 4.4-იანს ესაა სამართალი???
მერსედესის მატორი უყენია ზუსტადაც შენ თუ გგონია რო ბრაბუსი ცალკე, სხვა მანქანაა მაგრად ცდები
ხოდა კუბატურით სიმძლავრე ნამდვილად არ იზომება. მთავარია ცხენისძალები
enzoferrari
May 28 2009, 10:17 PM
QUOTE (Geko @ May 28 2009, 08:16 PM)
იმდენად დიდი განსხვავებაა რო ვერც წარმოიდგენ
twinturbo-ს შემთხვევაში ორი ტურბინაა ერთი დიდი ერთი პატარა. ორივე ერთად არ მუშაობს დაბალ აბაროტზე-პატარა, დიდზე აბაროტზე დიდი. და ბიტურბოს შემთხვევაში ტურბინები ერთნაირია და ორივე ერთად მუშაობს
ნაღდად არ ვიცოდი ეგ.
enzoferrari
May 28 2009, 10:18 PM
QUOTE (Geko @ May 28 2009, 08:20 PM)
მერსედესის მატორი უყენია ზუსტადაც შენ თუ გგონია რო ბრაბუსი ცალკე, სხვა მანქანაა მაგრად ცდები
ხოდა კუბატურით სიმძლავრე ნამდვილად არ იზომება. მთავარია ცხენისძალები
AMG-ის 6.2 რვა ცილინდრიანია ბრაბუსის 12 ცილინდრიანია.ბრაბუსის კუბადურა 6.233 ლიტრია AMG –სი 6.208 ლიტრია. დიდი კუბადურა მეტ შესაძლებლობას იძლევა მეტი სიმძლავრისთვის, ასე რომ ლოგიკურად 6.2 ძრავს ბევრად მეტი სიმძლავრე უნდა ჰქონდეს ბმვს 4.0 თან შედარებით. იმედია მიხვდი რასაც ვგულისხმობ.
Geko
May 30 2009, 01:04 AM
კი მაგრამ რა მერე ბრაბუსი მერსედესის ტუნინგ ფირმაა ხო და მთლად ეგრეც არაა დიდი კუბატურა არ ნიშნავს ყოველთვის მეტ სიმძლავრეს, მაგრამ დიდ კუბატურიანს უფრო მეტი რესურსი აქ რესურსში რას ვგულისმობ ეხლა, მაგალითად მ3 da c63 amg იმას 4იანი მატორი აქ ხო და ამას 6იანი მარა თითქმის ერთნაირ ცხენისძალები აქვთ m3-420 და c63-457 ეს ძრავები საწვავის მიწოდების სისტემითაც შეიძლება განსხვავდებოდეს და კიდე იმით რო ბმვს მატორიდან ბუსტერის საშუალებითაა მიღებული ეს ცხენისძალები და მერსედესში კუბატურაა გაზრდილი და ვთქვათ ორივე ძრავზე რო დაყენდეს ტურბო სისტემა მერსედესი უფრო ბევრ ცხენისძალას ამოიღებს ვიდრე ბმვ-უბრალოდ ძრავას აღარ ექნება რესურსი. თორე ეგრე კუბატურის მიხედვით არ შეიძლება მსჯელობა კიდე ბევრი მაგალითის მოყვანა შეიძლება, dodge viperის ერთ ერთი მოდიფიკაციის 8.0 იანი მატორი 600 ცხენისძალას ქაჩავდა მხოლოდ როცა cLK DTM-ის 5.5 იანი ძრავი 582ს ქაჩავს თითქმის 600 ხო
enzoferrari
May 30 2009, 01:09 PM
გეთანხმები.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please
click here.